Parasole reklamowe

Każda firma, aby zdobyć klientów, wykorzystuje reklamę. W końcu znane powiedzenie mówi „reklama dźwignią handlu”. Jednak żyjemy w czasach, w których konsumenci mają dość natarczywych, wychodzących zewsząd i wręcz atakujących nas reklam. Nie zawsze wielki baner w centrum miasta czy często powtarzająca się reklama w radiu przyniesie korzyści. Czasami warto postawić na subtelną, nienachalną i delikatną reklamą. A gdyby tak dodać do tych cech jeszcze przydatność i praktyczność?

Świetną formą docenienia klienta (np. po zakupie bądź w formie akcji marketingowej) jest podarowanie mu drobnego upominku. Taką, bardzo użyteczną przy klimacie Polski, rzeczą jest parasol. Mamy pewność, że nasza reklama w pewnym momencie zostanie wykorzystana i ujrzy światło dzienne. Nie jest zachętą tylko i wyłącznie dla jej właściciela, ale też wszystkich ludzi widzących ją na ulicy. Dyskretna, nienachalna i jednocześnie niesamowicie skuteczna.

Jednak najlepsze w tego typu formie reklamy jest to, że nie musimy ograniczać się do jednego modelu i formy. Parasole reklamowe mogą mieć przeróżne kształty, rozmiary, kolory czy nadruki. Tworząc kilka różnych opcji gadżetu, możemy pokazać fakt, że to nie jest tylko pusta i kolejna reklama. Bez wątpienia zostanie doceniony fakt różnych parasoli dla mężczyzn (np. większe i masywniejsze), kobiet (np. delikatne, w pastelowych kolorach), a nawet dzieci (np. w kształcie zwierzątka). Urozmaicenie sprawi, że klient poczuje się szanowany i wyjątkowy.

Możemy też pójść jeszcze krok dalej i stworzyć reklamę na dużych parasolach ogrodowych czy barowych. Co prawda, jest to na pewno opcja droższa niż standardowy parasol reklamowy, jednak mamy pewność, że naszą reklamę zobaczy dużo więcej osób (np. w tłocznym ogródku barowym w pełni sezonu). Takie parasole mają też dużo większą powierzchnię, na której możemy umieścić nie tylko logo, ale także tekst, grafikę i tak naprawdę wszystko, czego tylko zapragniemy.

Przydatność parasola połączona z nienatrętną reklamą niewątpliwie przyciągnie klientów. Każdy pojedyncza sztuka naszej reklamy codziennie może być obserwowana przez dziesiątki, a nawet setki par oczu.